Çanakkale Karmakarışık Pizza (Notum 3.5/10)

Bundan 2 yıl önce Çanakkale Karmakarışık Pizzaya gittim 5 liraya bir pizza siparişi verdim  pizza hamuru hazırdı çalışan arkadaş malzemeleri üstüne koyup fırına verdi.O kadar çok acıkmışken önüme gelen pizza tam bir hayal kırıklığı idi tadını hiç ama hiç beğenmedim.Sipariş verdiğim pizzanın yarısını zor yedim ve bir daha oraya gitmemeye karar verdim.O gün bugundür uğramış değilim.

Çanakkale Karmakarışık Pizza (Notum 3.5/10)” üzerine 5 yorum

  1. burası çanakkale bu olaya şaşırmamak lazım aslında ama hala normal de karşılıyamıyoruz. Bu gibi olaylarda tepki almadıkları için degişmiyor durum aslında bi şekilde şikayetimizi dile getirmemiz lazım birşeylerin degişmesi için…

  2. yazından Çanakkaleli olmadığın açıkca görülüyor .) eğer kaliteli bir şey yemek istediysen Çanakkale’de Gülen Pizza’ya yada Napoli’ye gitmen gerekirdi.. her ne kadar Karmakarışık’a göre fiyatları daha pahalı olsada İstanbul vb şehirlerin bir çoğunda yiyebileceğin kadar lezzetli olup onlardan cok daha hızlı servisi ve ucuz fiyatı vardır .)

    1. KYKda (Barbaros Mah.) kalıpta Napoli veya Gülene gitmek her zaman mümkün olmuyor. Ayrıca Gülen Pide ve Napoli Pizzada da çok pizza yedim oranın tadının farklı olduğunu yazmıştım diğer paylaşımlarıma bakabilirsin.

Bir Cevap Yazın

