Çanakkale Manzara Kebap (Notum 7.5/10)

Eskiden Manzara Kebap’ın 3 şubesi vardı.2 yıl  boyunce Aynalı Çarşı’nın yanındaki Manzara kebapta lahmacun, kebap yedim yapılan lahmacun tek kelime ile mükemmeldi.Yanına çiğ köfte ve acılı  ezme ikram edilmeside ayrı bir artısı idi.Fakat yaklaşık 1 yıl önce Manzara kebabın bu şubesi kapandı.O tarihten sonra Demircioğlu caddesindeki Manzara kebaba gitmeye başladım.Her ne kadar aynı işyeri olsada şubenin farklı olması çok şeyi değiştiriyormuş.Yeni gittiğim şubede asla eski tadı bulamadım.Yanına yine ezme ve çiğ köfte verselerde eski şubedeki yediğim lahmacunların tadını hiç tutmadı.Ama çalışanlar daima müşteri ile çok ilgilenir.Eskiden vazgeçilmezim olan Manzara artık yerini Kipadaki Doyum pideye bıraktı.Şuan için Doyum’da yapılan lahmacunun tadını Manzarada yapılan lahmacundan alamıyorum.

Çanakkale Manzara Kebap (Notum 7.5/10)” üzerine bir yorum

Bir Cevap Yazın

