Tekirdağ – Özcanlar Köfte (Notum 8.0/10)

Tekirdağ’a gidipte köfte yememek olmaz değil mi? işte bende öyle düşündüm ve bir Tekirdağ yolculuğumda da bunu gerçekleştirmek istedim. Başladım bir köfteci aramaya.. o sıralar Tekirdağ da et konusunda şüpheli yerler çıkmıştı(Eşek,Domuz vb. gibi) bunu göz önüne alarak en güvenilir en nezih köfteyi nerede yiyebilirim diye araştırmaya başladım ve birçok yer denedim. En son Özcanlara gittiğimde ise hepsinde daha bir sıcak karşılama ç0k nezih bir köfte buldum. size de tavsiye ederim eğer sizde tekirdağ köftesini içiniz rahat bir şekilde denemek isterseniz tavsiye ederim gidin seviyorsanız öncesinde kelle veya bir işkembe çorbası söyleyin sonrasında ise tekirdağ köftesi çok güzel olacaktır benim gibi doymak bilmeyen bir yapınız varsa birde Hayrabolu tatlılarını denemenizi tavsiye ederim

Bir Cevap Yazın

