Ankara – Optimum AVM – HD İskender (Notum 2.0/10)

Saat 19:45 Seansına Düğün Dernek filmi için bilet aldım. Bu arada saat 19:00’u gösteriyordu HD İskenderden İskender yeyip öyle geçelim dedik ama gittiğimize bin pişman olduk. 2 İskender ve 1 adet künefe sipariş verdik. Saat 19:30 gibi İskenderler geldi lezzetli olmasa da yedik. Ardından künefe bekliyoruz ne gelen var ne giden garsonlar kendi halinde takılıyor. Yöneticisi desen keza yine ilgilendiği yok. Saat 19:40 oldu garsonu çağırdım künefe gelmedi sinemaya yetişmemiz lazım film 19:45 te siparişi iptal edin dedim olmaz iptal edemeyiz bir kere sipariş verildi dedi o arada yönetici hemen içeri gidip birkaç dk ya künefeyi getirdi. Arkadaş künefeyi yedi ama nasıl yedi bir de ona sorun. O esnada websitelerine girdim şikayet edeyim diye tüm bilgileri girdim tam gönderecek site çalışmıyor artık pes ettim. Hem lezzet hemde servis olarak hiç ama hiç beğenmedim. Hiç tavsiye etmem. Müşteriye karşı bu kadar ilgisiz olunur HD İskender gösterdi sağ olsun.

Bir Cevap Yazın

