Ankara – Çukurambar – Evin Döner (Notum 7.5/10)

Armadanın ordan Çukurambara doğru giderken solda Migrosun tam karşına düşmektedir. Mekana gittiğimde sanki İtalyada bir restauranta gitmiş gibi oldum, farklı bir görünümü var. Menü geldi pilav üstü et döner istedim. Erzincanda da Evin dönere gitmiştim ama et dönerini yememiştim. Mekan olarak bir kere Erzincandakinden daha lüks bunu söylemeden geçmeyeceğim. Mekanın Çukurambarda olmasından olsa gereke fiyatlar biraz pahalı olsada lezzetini aldıktan sonra bu fiyata değer dedim. 2 kişi 2 adet pilavüstü döner,2 ayran ve 1 lt suya 45 TL hesap ödedik. Yolu düşenlere tavsiye edeceğim bir mekandır.
DSC_0106

Bir Cevap Yazın

