Ankara – Sakarya Cad. – Rumeli Çorbacısı (Notum 8.5/10)

Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine gittiğim bir mekandır. Titiz bir insan olduğum için işkembe, kokoreç tarzı yemekleri dışarıda pek yemem. Ama Rumeli çorbasını denemek istedim. Sipariş olarak Tuzlama istedim (arkadaş Rumelide tuzlama içmemi önerdi bu arada tuzlama işkembenin beyaz yerinden yapılıyor ve iri doğranmış oluyor, işkembe istiyorum derseniz daha ufak kıyma şeklinde geliyor.). İşkembe çorbası yapılmasına rağmen mekanda kötü bir kokuya rastlamadım. Servis kalitesi çok iyi memnun kaldım. Tuzlamanın lezzetine yapacağım tek yorum şahane demek olur. Fiyat ise 12 TL. Bu arada kelle paça çorbasınıda çok övdüler ama içmedim. İşkembe sevmeyen bir arkadaşım köfte istedi tadına baktım mekan çorbacı olmasına rağmen köfteside harika idi.
DSC_0091

Bir Cevap Yazın

